2013年5月19日日曜日

9歳のお誕生日プレゼント3 Presents for Moku's 9th birthday 3

またまた、お誕生日プレゼントです。いったいどうしたのでしょう。5月中ずっと誕生日のようです。

Moku got his 9th birthday presents again. What's a surprise! It sounds like he has his birthday everyday in May.

迎えに行ったときに撮ってもらいました。左端は私ですが、いつも同じ服です。
This was taken when I picked up Moku and Mokumum. I wear always same shirts.

ココちゃんです。途中で帰られたそうで、私はお会いできませんでしたが。ありがとうございました。
This is Coco chan. I am afraid I couldn't say thank you.

ケーキを頂きました。また厳重に箱に入れられておりました。このあと食べられるとも知らずに。
This is the cake and its container. That's gorgeous.

モクのケーキとクッキーがありました。自分の子供にも奥さんにもこのようなケーキはあげたことはありません。
I found Moku's head and letters in the box. I've never given such presents for my wife and my son either.

食べ終わった後も一生懸命食べ残しを探してます。
After he finished the cake, still was looking for something.

こんなふうな袋で持って帰って参りました。一財産運んできてびっくりしました。
The presents were in this bag. The bag also gorgeous.

今度、真ん中にモクの顔でも描くといいですが絵心がないので、もし描いたらとんでもないことになるでしょう。
This paper has a big blank circle there. We should draw Moku's face in it, but I don't have the good sense of the drawing.

服も着てみました。服の数は私より確実に多いです。
Moku worn his new shirts, which is given by the present.

ケーキも食べて、服も着て、疲れたようです。今日はお昼から、よ~け食べて疲れたようです。
He looks tired, because he got the cake and worn the shirts today.

食べた後は、いつものように寝てしまいました。
He fell in sleep after all.

特製ケーキを食べました。ココに動画があります。ただ食べ散らかしておりますが。
A movie, which is just Moku eating his cake there.

0 件のコメント:

コメントを投稿