2013年4月7日日曜日

オーストラリアの春 Spring in Australia

ずいぶん昔の写真ですが、York(ヨーク)に行く途中に撮りました。2000年の10月です。日本と季節が逆なので春です。
This was taken a long time ago, which is October of 2000.
 

ヨークは、パースから車で1時間半くらいでしょうか。約100km離れています。
It took about 1 and a half hour to get there. That is around 100km distance.

ヨークの街です。郵便局の前でジャズをやってました。ちょうど写真を撮った時におっさんが歩いてきてしまいました。
They had a jazz festival there. This was in front of the post office.

ヨークは、パースとずいぶん雰囲気が違います。これもおっさんが邪魔です。
York is a small and old town, but very beautiful.

この日は、ジャズフェスティバルとかで、あちらこちらでジャズをやってました。右横でモクマムがビデオをとってるみたいですが、テープはどこへいったかわかりません。
There was a jazz festival and they played jazz at many places.

クラシックカーを飾ってありました。トヨタS800かな?トヨタのエンブレムだけはやけに新しいのが付いてます。ナンバーがCALIFORNIAでIT GOT MEだそうです。
I found very old cars. Is this Toyota S800?

きれいなところでした。絵葉書みたいです。
Fantastic! Looks like a picture postcard.

空も蒼く、自然が美しく、のんびりしており、こんなところに暮らしているとバカになりそうです。
It's beautiful too. Blue sky, beautiful flowers, trees and I felt the time was running very slow and was very comfortable there.

いつもお父さんの座椅子を横取りするモク。
 This is supposed to be My legless chair, but always taken by Moku.

0 件のコメント:

コメントを投稿