2013年4月20日土曜日

ジョイフル本田 Joyful Honda

昨日(4/19)はお休みだったが、外に出るにも、天気も悪いし寒く、またまたジョイフル本田へ行ってきました。他に行くところがないのかな?

Yesterday (19/4/2013), I've got my day off, but it was cold and not a good weather. Then, we went to Joyful Honda as usual.

ペット用カートから立ち上がってます。人間が着ぐるみを着ているみたいです。

Moku stood up and looks like someone is waring the cartoon character costume.

お昼を食べているのを横でみていました。ほぉー、うまそうだ。どれどれ少しワシにわけてくれんか。と言ってます。

Moku was looking at our lunch and asked us to have some.

おー、これはうまいぞ。と顔を突っ込んでしまいました。

Finally, he got some, but  tried taste everything in the bowl.

写真ではわかりにくいかもしれませんが、口のまわりがどろどろになってしまいました。しかし、満足そうです。

It's not very clear with this photo, but around the Moku's mouth got dirty.

関係ないですが、最近ブログの統計ページをみるとリファラースパムがとても目につきます。filmhill.com とか、kallery.net からアクセスがあります。

特に filmhill はとても多くて、私のブログのようにもともとアクセスが少ないブログなど、訪問者のほとんどが filmhill だったりします。オッ、すごいアクセス数だゾっ!とみると、スパムです。踏み台にされるのもかわいそうですが、ウイルスでも送り込んでやりたくなります。

アクセス禁止の設定とかできるといいのですが。

filmhill はロシアで、kallery.net は韓国みたいです。そんなところからアクセスあるわけないです。私のワンコのブログがそんなにグローバルではありません。変だと思いました。

These days, I've got many access from filmhill.com and kallery.net.
These are the referral spams and filmhill is from Russia and Kallery is from Korea.
I wonder that if I could stop these spams to my blog, because my blog's access is very small and the other day, most of the access was spams and no legitimate accesses. It's very sad.


0 件のコメント:

コメントを投稿