2013年4月19日金曜日

横浜に行ったそうです beeing to Yokohama

横浜へ行ったそうです。コール君はおとなしくバッグに入ってます。モクでは無理です。

Moku went to Yokohama to meet Jasmine. This is Cole in the bag. If it was Moku, he cannot stand in the bag.

ジャスミンちゃんです。この子に会いに行ったそうです。ちなみにジャスミンちゃんはワンコの方です。

This is Jasmine. Not the lady, but a dog by the way.

ムックくんとスバルくんですが、何を撮りたかったのかわからない感じです。メガネが撮りたかったようです。
Mukku and Subaru. I have no idea what was the main object for this photo. My wife took this.

ムックくんは昼ビールにびっくりしているようです。しかし昼ビールは格別です。これで、餃子と青椒肉絲でもあれば言うことなしです。

Moku looks surprised with the beer. Actually, drinking beer at the daytime is very nice, particularly with the Chinese foods.

いろいろとおみやげをもらいました。Yutako and Moku got some souvenior.

実は、これを付けていきたかったそうですが、横浜日の次の日に届きました。

何でも手作りだそうで、手書きのお礼のお手紙も同封されておりました。

いろいろ書いてありましたが、“また小田様 モクちゃんとご縁がありますように・・・♪” とありました。

Actually, Yutako expected to put this leash on to Moku. However, we've got the next day of the Yokohama's day.
There was a letter included with this leash written by the manufacturer.

えっ、これをつけるの?といっています。
Moku was asking that "Am I supposed to wear this?"

リードを付けたら、こともあろうに寝てしまいました。
After he worn his leash, he lay down.

なんとかおこして、今度はバンダナをつけました。
He sat up and worn his bandanna and the new leash.


0 件のコメント:

コメントを投稿