2013年11月5日火曜日

いまさらですが、愛知のオフライン会です Love 2013 Aichi Japan

ずいぶん日にちが開いてしまいましたが、先月のモフリーゼ会 in 愛知です。
前の日に、はるかもブラザーズと、ぽむ君ぷぺちゃんには、中華料理屋さんでお会いできました。モク大喜び。

It has been a long time since I posted, but here is the off-line party in Aichi. Moku could meet Harukamo brothers and Pomu and Pupe at Chinese restaurant "Totenko".

Dinny's Gardenさんです。
The off-line party has been held at Dog Run "Dinny's Garden".

こちら受付です。
Here is the reception.

モクは最初、服を着ていませんでしたが、どこにいるのか分からなくなり、オージーTシャツを着ました。

When the party started, Moku didn't put his cloth on, but without any cloth, it's hard to find where Moku was.

集まってきたワンちゃんたち。載っていない方ゴメンナサイ。
Here are dogs gathered in the party. Sorry for some doggies, who cannot find here.





自分撮りしてみました。
I took this when Mokumum was talking.

幹事を頑張るはるかもパパさん、ママさん。お疲れ様でした。
Thank you for managing this party, Harukamo Papa and Mum.

モクがホームグラウンドにしている鶴ヶ島のドッグガーデンよりずいぶんデカイ、広い。
This dog run is much bigger Tsurugashima's one, which we usually visit.

お隣に来ていたワンコです(名前は知りません)。ここまで似合うのは、千昌夫か、バカボンのパパくらいです。

COOL!! I like that! I named "Sen Masao", who is the famous Japanese singer.

この日は、少々天候に恵まれすぎで、 ちょいと暑かったですが、
We have very very fine day, and a bit hot.

やはりワンコたちは元気に走ります。
Doggies were running and running.

 私は、ノンアルコールをずいぶん飲みました。
I have had half a dozen of nonalcoholic beer.

やはり、本物のビールがよかったですが、
Actually, I prefer some beer, but...

そんなものを飲んだら、モクマムのお怒りをかいます。
Mokumum will get angry, if I drunk.

名前はわかりませんが、私のおやつを頂きに来ました。私は、ワンコもにんげんも、特に最近覚えられません。

Sorry, but I couldn't remember this doggies name, but he/she went to me to get some foods. I have some trouble with remembering doggies name (and people's name also).

それほど走り回ってはいませんでしたが、お家についてぐったりのモクです。頂いた記念品と一緒に撮りました。

Moku hasn't run a lot, but looks tried. I took a photo with some goods, which we got at the party.

最近、おさぼりして、ブログの更新が滞ってしまいました。他にも、ジャスミンちゃんに会ったり、ハロウィーンがあったり、キャンプへ行ってみたりしてましたが、ゆっくりゆっくりです。

These days, I haven't posted very often. We have more events such as meeting with Jasmine, Halloween Party and camping. It will take some time, but I will post later.

 TOP


0 件のコメント:

コメントを投稿